Team

Dawno, dawno temu narodziła się myśl… że głos młodych powinien stać się silniejszy. Tym sposobem, metodą prób i błędów, powstało We need YA, które stało się marką wydawniczą dla nastolatków i młodych dorosłych opatrzoną logotypem jednorożca. A wszystko to dzięki czytelnikom i ich zaangażowaniu, wielogodzinnym dyskusjom i wspólnym pomysłom.
Pamiętajcie – We need YA!

Nasz zespół

Łukasz Chmara

Menadżer marketingu w We need YA. Fotografia, nagrywanie filmów na YouTube i dyskusje na temat książek dla młodzieży, to jego codzienność. Znany również jako @talkincloud, (dużą) część jego życia pochłaniają social media, resztę swojego czasu przeznacza na zgłębianie wiedzy z dziedziny antropologii kulturowej.

Milena Buszkiewicz

Szefowa marki We need YA. Zgłębia nowe trendy w literaturze, zajmuje się przygotowaniem i popularyzacją książek dla nastolatków i młodych dorosłych. Nieustannie poszukuje nowych przestrzeni do dyskusji na temat czytelnictwa i popkultury. Jest wyluzowana bardziej niż ten opis.

Marta Friedrich

Asystentka do spraw marketingu w We need YA. Uwielbia czytać i gadać o książkach, ukończyła filologię rosyjską i angielską. Stała bywalczyni Pyrkonu i innych konwentów fantastycznych. Prywatnie jest wielką wielbicielką fantastyki, science-fiction, a także sztuki współczesnej i ALPAK! 🦙